Переговори
Курс
Посильте свою впевненість, розвиньте гнучкість і збільшіть уміння протистояту тиску.


3 Модулі навчання:
1. Впевненість і гнучкість у переговорах
2. Складні переговори
3. Емоційний інтелект і НК
Початок 3 листопада
Цей курс допоможе вам:
  • Стати впевненіше у переговорах і щоденному спілкуванні
  • Посилити свої переговорні навички та розуміння процесу
  • Краще зрозуміти свою поведінку і реакції, додати гнучкості
  • Навчитися захищати свої позиції, не поступатись під тиском
  • Вирішувати конфліктні ситуації
  • Спростити для себе складні переговори
Цей курс допоможе вам:

  • Стати впевненіше у переговорах і щоденному спілкуванні
  • Посилити свої переговорні навички та розуміння процесу
  • Краще зрозуміти свою поведінку і реакції, додати гнучкості
  • Навчитися захищати свої позиції, не поступатись під тиском
  • Вирішувати конфліктні ситуації
  • Спростити для себе складні переговори
Курс складається з 3 модулів:
  • 1 Модуль - Психологія впевненості
    Модуль присвячений розумінню себе, напрацюванню впевненості і опанування бази впевненого проведення переговорів.
  • 2 Модуль - Складні переговори
    Модуль присвячений темам складних переговорів, поведінці під тиском, уловкам та маніпуляціям, а також конфліктам і їх вирішенням.
  • 3 Модуль - Емоційний інтелект і НК
    Модуль присвячений вивченню базових потреб, розумінню своє неусвідомленою поведінки та неусвідомленої поведінки іншої сторони. А також навичкам саморегуляції та емпатії.
Курс складається з 3 модулів:
  • 1 Модуль - Психологія впевненості
    Модуль присвячений розумінню себе, напрацюванню впевненості і опанування бази впевненого проведення переговорів.
  • 2 Модуль - Складні переговори
    Модуль присвячений темам складних переговорів, поведінці під тиском, уловкам та маніпуляціям, а також конфліктам і їх вирішенням.
  • 3 Модуль - Емоційний інтелект і НК
    Модуль присвячений вивченню базових потреб, розумінню своє неусвідомленою поведінки та неусвідомленої поведінки іншої сторони. А також навичкам саморегуляції та емпатії.
Як проходить курс:
  • 1. Теорія - прийоми і техніки
    Розбираємо моделі і прийоми, працюємо у парах
  • 2. Практика - переговорні кейси
    Готуємось і проводимо симуляції переговорів на різних кейсах (що адаптуються під групу)
  • 3. Зворотній зв'язок і рефлексія
    Розбір помилок і висновки
Як проходить курс:
  • 1. Теорія - прийоми і техніки
    Розбираємо моделі і прийоми, працюємо у парах
  • 2. Практика - переговорні кейси
    Готуємось і проводимо симуляції переговорів на різних кейсах (що адаптуються під групу)
  • 3. Зворотній зв'язок і рефлексія
    Розбір помилок і висновки
Програма курсу:
1 Модуль - Психологія впевненості
  • Програма 1 Модуля:
    • Стилі переговорів, принциповий підхід до переговорів
    • Психологія особистості і підсвідомі реакції
    • Стилі переговорів, гнучкість, позиція і інтереси
    • SPIN, DISK, типологія психотипів
    • Аргументована позиція і пропозиції
    • Довіра і сприйняття, сила і авторитет
  • Результати 1 Модуля:
    1. Впевненість і розуміння своєї сили.
    2. Уміння вести переговори до результату.
    3. Уміння домовлятись, не поступаючись позицією.
    4. Уміння аргументувати і відстоювати власну точку зору.
    5. Розуміння себе і "точки контролю".
  • Програма 2 Модуля:
    • Поведінка під тиском
    • Складні переговори
    • Конфлікти, причини і вирішення
    • Переговори з різною кількістю людей
    • Фрейми і фрейм-позиції
    • Контраргументація, уловки, маніпуляції
  • Результати 2 Модуля:
    1. Менше напруги і більше вільності у складних переговорах.
    2. Розуміння своє поведінки під тиском і гнучкість.
    3. Уміння обходити фрейм-пастки і грати у гру значимості.
    4. Розуміння нападок, уловок, маніпуляцій і протидія їм.
    5. Навички адекватного сприйняття і реакції на конфлікти.
2 Модуль - Складні переговори
3 Модуль - Емоційний інтелект і НК.
  • Програма 3 Модуля:
    • Емоційний інтелект і ненасильницька комунікація
    • Асертивна комунікація
    • Базові потреби особистості
    • Доросла комунікація (д-д, безоціночність, зворотній зв’язок)
    • Усвідомлення власних емоцій і потреб, що стоять за ними
    • Прохання і вимоги
    • Емпатія і емпатійне сприйняття
  • Результати 3 Модуля:
    1. Глибше розуміння підсвідомих мотивів і поведінки.
    2. Відслідковування власних емоцій і потреб.
    3. Зменшення напруги і конфліктів без приводів.
    4. Краще порозуміння з колегами та партнерами.
    5. Навички довірливої і відкритої комунікації з оточуючими.
Програма курсу:
1 Модуль - Психологія впевненості
  • Програма 1 Модуля:
    • Стилі переговорів, принциповий підхід до переговорів
    • Психологія особистості і підсвідомі реакції
    • Стилі переговорів, гнучкість, позиція і інтереси
    • SPIN, DISK, типологія психотипів
    • Аргументована позиція і пропозиції
    • Довіра і сприйняття, сила і авторитет
  • Результати 1 Модуля:
    1. Впевненість і розуміння своєї сили.
    2. Уміння вести переговори до результату.
    3. Уміння домовлятись, не поступаючись позицією.
    4. Уміння аргументувати і відстоювати власну точку зору.
    5. Розуміння себе і "точки контролю".
  • Програма 2 Модуля:
    • Поведінка під тиском
    • Складні переговори
    • Конфлікти, причини і вирішення
    • Переговори з різною кількістю людей
    • Фрейми і фрейм-позиції
    • Контраргументація, уловки, маніпуляції
  • Результати 2 Модуля:
    1. Менше напруги і більше вільності у складних переговорах.
    2. Розуміння своє поведінки під тиском і гнучкість.
    3. Уміння обходити фрейм-пастки і грати у гру значимості.
    4. Розуміння нападок, уловок, маніпуляцій і протидія їм.
    5. Навички адекватного сприйняття і реакції на конфлікти.
2 Модуль - Складні переговори
3 Модуль - Емоційний інтелект і НК
  • Програма 3 Модуля:
    • Складні переговори – що це
    • Поведінка під тиском
    • Переговори з різною кількістю людей
    • Фрейми і фрейм-позиції
    • Конфлікті, причини і вирішення
    • Контаргументація, уловки, маніпуляції
  • Результати 3 Модуля:
    1. Менше напруги і більше вільності у складних переговорах.
    2. Розуміння своє поведінки під тиском і гнучкість.
    3. Уміння обходити фрейм-пастки і грати у гру значимості.
    4. Розуміння нападок, уловок, маніпуляцій і протидія їм.
    5. Навички адекватного сприйняття і реакції на конлікти.
1 Модуль - Психологія впевненості.
  • Стилі переговорів, психологія переговорів.
    • Основні стилі переговорів.
    • Переговорні кейси та ігри.
    • Свідомі і підсвідомі реакції, основа особистих реакцій.
    • Дилеми у перемовинах - 5 табу.
  • Впевненість, сила та позиція у переговорах.
    • Особиста впевненість перемовника.
    • Способи підвищення впевненості, приборкання сумнівів та дискомфорту.
    • Визначення позиції. Вирахування альтернатив: BATNA, ZOPA.
    • Альтернативні та суміжні варіанти успіху у переговорах.
    • Принципи чесного розподілу від Ельської бізнес-школи.
    • Принципи торгу та цінності.
  • Процес переговорів
    • SPIN, AIDA, SIMAC - моделі виявлення інтересів і подачі.
    • Аргументована позиція і пропозиції.
    • Тактика проведення переговорів, уловки і прийоми
    • Врахування психотипу співрозмовника при веденні діалогу.
1 Модуль - Психологія впевненості.
  • Стилі переговорів, психологія переговорів.
    • Основні стилі переговорів.
    • Переговорні кейси та ігри.
    • Свідомі і підсвідомі реакції, основа особистих реакцій.
    • Дилеми у перемовинах - 5 табу.
  • Впевненість, сила та позиція у переговорах.
    • Особиста впевненість перемовника.
    • Способи підвищення впевненості, приборкання сумнівів та дискомфорту.
    • Визначення позиції. Вирахування альтернатив: BATNA, ZOPA.
    • Альтернативні та суміжні варіанти успіху у переговорах.
    • Принципи чесного розподілу від Ельської бізнес-школи.
    • Принципи торгу та цінності.
  • Процес переговорів
    • SPIN, AIDA, SIMAC - моделі виявлення інтересів і подачі.
    • Аргументована позиція і пропозиції.
    • Тактика проведення переговорів, уловки і прийоми
    • Врахування психотипу співрозмовника при веденні діалогу.
2 Модуль - Складні переговори.
  • Складні переговори і переговори під тиском.
    • Варіанти тиску у переговорах
    • Особистісне сприйняття. Тест на поведінку під тиском.
    • Ускладнюючі фактори. Прорахунок поведінки.
    • Заперечення і контраргументація.
  • Конфлікти.
    • Типи конфліктів.
    • Етапи розвитку конфліктів.
    • Способи реакції на конфлікт. Блок-схема.
    • Типи конфліктів та варіанти вирішення/реакції у робочих ситуаціях.
  • Уловки, маніпуляції та нападки.
    • Поведінкові типи нападників.
    • Захист особистих кордонів і захист робочих питань.
    • Основні уловки і нападки.
    • Протидія, психологічне айкідо і нейтралізація нападок.
    • Види маніпуляцій і маніпуляторів.
    • Часті маніпуляції. Павутина маніпуляції.
    • Свідомі і несвідомі маніпуляції.
2 Модуль - Складні переговори.
  • Складні переговори і переговори під тиском.
    • Варіанти тиску у переговорах
    • Особистісне сприйняття. Тест на поведінку під тиском.
    • Ускладнюючі фактори. Прорахунок поведінки.
    • Заперечення і контраргументація.
  • Конфлікти.
    • Типи конфліктів.
    • Етапи розвитку конфліктів.
    • Способи реакції на конфлікт. Блок-схема.
    • Типи конфліктів та варіанти вирішення/реакції у робочих ситуаціях.
  • Уловки, маніпуляції та нападки.
    • Поведінкові типи нападників.
    • Захист особистих кордонів і захист робочих питань.
    • Основні уловки і нападки.
    • Протидія, психологічне айкідо і нейтралізація нападок.
    • Види маніпуляцій і маніпуляторів.
    • Часті маніпуляції. Павутина маніпуляції.
    • Свідомі і несвідомі маніпуляції.
3 Модуль - Емоційний інтелект і ненасильницька комунікація
  • Емоційний інтелект.
    • Базові потреби: Афіліація, Визнання, Автономія, Статус, Роль.
    • Несвідомі потреби і прояви.
    • Уважність до слів і підготовка до переговорів.
    • Прояви у розмові, відслідковування і робота з потребами.
  • Асертивна комунікація.
    • Пасивний, агресивний і пасивно-агресивні стилі
    • Бути собою без докорів сумління і напруги
    • Вербальні і невербальні прояви
    • Зворотній зв'язок, робота з критикою
  • Ненасильницька комунікація.
    • Доросла комунікація - дорослий\дорослий.
    • Переформулювання негативу у позитив.
    • Уміння формулювати власні емоції та не трактувати події.
    • Розуміти і визнавати власні потреби, які стоять за емоціями.
    • Прохання і вимоги.
3 Модуль - Емоційний інтелект і ненасильницька комунікація
  • Емоційний інтелект.
    • Базові потреби: Афіліація, Визнання, Автономія, Статус, Роль.
    • Несвідомі потреби і прояви.
    • Уважність до слів і підготовка до переговорів.
    • Прояви у розмові, відслідковування і робота з потребами.
  • Асертивна комунікація.
    • Пасивний, агресивний і пасивно-агресивні стилі
    • Бути собою без докорів сумління і напруги
    • Вербальні і невербальні прояви
    • Зворотній зв'язок, робота з критикою
  • Ненасильницька комунікація.
    • Доросла комунікація - дорослий\дорослий.
    • Переформулювання негативу у позитив.
    • Уміння формулювати власні емоції та не трактувати події.
    • Розуміти і визнавати власні потреби, які стоять за емоціями.
    • Прохання і вимоги.
Головні цілі цього курсу:
  • 1. Посилити Вашу впевненість у будь-яких переговорах.
    У різних ситуаціях почувати себе впевнено, розуміти сильні і слабкі сторони, мати альтернативи.
  • 2. Розвинути гнучкість, стратегічне і тактичне мислення.
    Уміння використовувати різні підходи і прийоми для досягнення мети. Враховувати довгострокові перспективи.
  • 3. Навчитись відстоювати власні позицію без конфлікту.
    Відстоювати як свої ідеї, проекти і думки, так і ціну. Захищати особисті і робочі кордони.
  • 4. Протистояти тиску і маніпуляціям зберігаючи холодний розум.
    Ясний розум, не піддаватись тиску, зберігати спокій. Обирати ефективні стратегії у конфліктах і конфронтаціях.
  • 5. Глибше розуміти себе та мотиви інших.
    Розуміння моделей, установок і алгоритмів. А також підсвідомих реакцій, емоцій та потреб.
  • 6. Розширити свої моделі і додати прийоми на різні випадки
    Змінити і доповнити моделі, що стали неефективними.
Головні цілі цього курсу:
  • 1. Посилити Вашу впевненість у будь-яких переговорах.
    У різних ситуаціях почувати себе впевнено, розуміти сильні і слабкі сторони, мати альтернативи.
  • 2. Розвинути гнучкість, стратегічне і тактичне мислення.
    Уміння використовувати різні підходи і прийоми для досягнення мети. Враховувати довгострокові перспективи.
  • 3. Навчитись відстоювати позицію без конфлікту.
    Відстоювати як свої ідеї, проекти і думки, так і ціну. Захищати особисті і робочі кордони.
  • 4. Протистояти тиску і маніпуляціям зберігаючи холодний розум.
    Ясний розум, не піддаватись тиску, зберігати спокій. Обирати ефективні стратегії у конфліктах і конфронтаціях.
  • 5. Глибше розуміти себе та мотиви інших.
    Розуміння моделей, установок і алгоритмів. А також підсвідомих реакцій, емоцій та потреб.
  • 6. Розширити свої моделі і додати прийоми на різні випадки
    Змінити і доповнити моделі, що стали неефективними.
Тренери курсу:
Олександр Якименко
Тренер структурності і переконливості, засновник школи.
Тренер European Business Association.
Дипломований психолог, коуч, тренер.
"Працювати над собою, покращувати навички та стати людиною, яку слухають та до якої прислухаються - це єдиний варіант у який варто вкладати зусилля."
Психолог та військовий психолог (КНУ ім. Т. Шевченка).

Пройшов шлях від менеджера з продажів до керівника групи навчання великого національного банку (СКМ)

15 років тренерського досвіду, 13 років ведення власної справи.

Його публікували у Forbes, Rabota.ua, HR-magazine, Фармацевт, Кадровик та ін. Автор книги "Переконливий оратор".

Серед його клієнтів: НБУ, АрселорМіталл, ОЛХ, Genesis, Ciklum та інші.
Сертифікований бізнес-тренер, бізнес-коуч.

Почав кар'єру з менеджера з продажу та дійшов до свого торгового бізнесу.

Знайшов своє покликання у тренерстві. Почавши з тренера із продажу, за рік став керівником навчання великого Українського банку (СКМ).

Навчався у Майлза Дауні (творець бізнес-коучінга), Радислава Гандапаса, Лізи Нікольс, Міжнародний інститут бізнесу (Берлін) та ін.
Допомогає трансформаціям особистості
Психолог та військовий психолог (КНУ ім. Т. Шевченка).

Пройшов шлях від менеджера з продажів до керівника групи навчання великого національного банку (СКМ)

15 років тренерського досвіду, 13 років ведення власної справи.

Його публікували у Forbes, Rabota.ua, HR-magazine, Фармацевт, Кадровик та ін. Автор книги "Переконливий оратор".

Серед його клієнтів: НБУ, АрселорМіталл, ОЛХ, Genesis, Ciklum та інші.
Інга Кирилюк
Бізнес тренер, коуч з розвитку голосу.
"Голос це дзеркало вашої душі. У ньому відбивається все - ваші страхи і ваша впевненість, ваші емоції та ваші переживання."
Більше 17 років практика викладання

14 років проведення бізнес тренінгів

Більше 300 корпоративних клієнтів

Автор навчальної гри Великий Оратор, що увійшла у Книгу рекордів України.

Автор книги "Інтелектуальне звучання у житті та бізнесі".

Нагороджена всеукраїнською програмою Золотий Фонд Нації України.
Допомагає зробити ваш голос вашою візитною карточкою.
Сертифікований бізнес-тренер, бізнес-коуч.

Вже базову освіту обрала професійну роботу із голосом – у Київській національна академія України ім. П.І. Чайковського, Школі італійського вокалу, Школі постановки мови, вокалу та вокалотерапії (США, Китай).

Додатково навчалася у Майлза Дауні (творець бізнес-коучінга), Радислава Гандапаса, Лізи Нікольс та ін.
Нам довіряють:
Ресєтруйтесь на курс:
1 Модуль
  • Початок 3 листопада
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 3 тижні. 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
2 Модуль
  • Початок 15 грудня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
3 Модуль
  • Початок 2 лютого 2026
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Вт, Чт з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
Ресєтруйтесь на курс:
1 Модуль
  • Початок 3 листопада
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 3 тижні. 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
2 Модуль
  • Початок 15 грудня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
3 Модуль
  • Початок 2 лютого 2026
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Вт, Чт з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
Чому саме цей курс:
  • Досвід тренерів — 30+ років сумарного досвіду у навчанні. Понад 70 корпоративних клієнтів - IT, фарма, промисловість, юристи, держ. органи і інші
  • Перевірені прийоми і техніки, що довели свою ефективність — ви отримуєте техніки довели свою ефективність на практиці.
  • Практичність курсу — 70% занять це переговорна практика з фідбеком від тренера і групи.
  • Персональний підхід — ви отримуєте персональні рекомендації після кожних переговорів.
Чому саме цей курс:
  • Досвід тренерів — 30+ років сумарного досвіду у навчанні. Понад 70 корпоративних клієнтів - IT, фарма, промисловість, юристи, держ. органи і інші
  • Перевірені прийоми і техніки, що довели свою ефективність — ви отримуєте техніки довели свою ефективність на практиці.
  • Практичність курсу — 70% занять це переговорна практика з фідбеком від тренера і групи.
  • Персональний підхід — ви отримуєте персональні рекомендації після кожних переговорів.
Переговори
Реєструйтесь на курс
Ми знаходимось за адресою вул. Хрещатик, 15.
Комфортний зал, кава-паузи з смачними смаколиками.

За 3 хвилини від М "Хрещатик" та М "Майдан Незалежності".
Про нас у цифрах:
З 2013 року
Понад 11 років ми проводимо відкрите навчання
34 компанії
Звернулися до нас за рекомендаціями від учасників курсів
>5243 людей
Ми навчали ораторській майстерності, переговорам і продажам
>15000 годин
Тренінгів, майстер-класів та виступів проведено за 11 років.
Почніть з першого модуля,
щоб переконатись в ефективності курсу:
Почніть з першого модуля, щоб переконатись в ефективності курсу: