Переговори
Курс
Переговори — ваша суперсила.

Навчіться домовлятись впевнено, досягати результатів і зберігати спокій навіть у найскладніших переговорах
Початок 27 жовтня
Коли переговори переходять у тиск або конфлікт, більшість людей:
  • Втрачають впевненість
  • Здаються під тиском
  • Поступаються позиціями
  • Реагують емоційно або ведуться на маніпуляції
Коли переговори переходять у тиск або конфлікт, більшість людей:
  • Втрачають впевненість
  • Здаються під тиском
  • Поступаються позиціями
  • Реагують емоційно або ведуться на маніпуляції
Цей курс допоможе вам повернути контроль, спокій і результат.
Цей курс допоможе вам повернути контроль, спокій і результат.
Після курсу ви зможете:
  • Домовлятись на найвигідніших для себе умовах
  • Доводити переговори до конкретного результату
  • Знаходити підходи до різних людей
  • Розуміти свої реакції й керувати ними
  • Зберігати спокій у конфліктних ситуаціях
  • Розуміти підсвідомі потреби інших
  • Будувати стосунки без агресії і пасивності
  • Бути гнучкими, впевненими та емоційно стабільними
Після курсу ви зможете:
  • Домовлятись на вигідних для себе умовах
  • Доводити переговори до конкретного результату
  • Знаходити підходи до різних людей
  • Розуміти свої реакції й керувати ними
  • Зберігати спокій у конфліктних ситуаціях
  • Розуміти підсвідомі потреби інших
  • Будувати стосунки без агресії і пасивності
  • Бути гнучкими, впевненими та емоційно стабільними
Для кого цей курс:
Для кого цей курс буде особливо корисним
Керівники

Щоб покращити переговори з клієнтами й командою, зменшити напругу та підвищити ефективність.

Підприємці та консультанти
Щоб покращити результати переговорів і знизити рівень стресу у спілкуванні.
Спеціалісти
Які прагнуть підвищити свій професійний рівень і впевнено відстоювати позицію на роботі.
Для людей
Які прагнуть зменшити напругу і знизити стрес у переговорах і робочих комунікація
Курс складається з 3 послідовних модулів,
які можна проходити окремо або як цілісну програму.
  • 1 Модуль - Результативні переговори
    Модуль присвячений напрацюванню впевненості, розумінню себе і опанування результативного проведення переговорів.
  • 2 Модуль - Складні переговори
    Модуль присвячений темам складних переговорів, поведінці під тиском, конфліктам і їх вирішенням, а також уловкам та маніпуляціям.
  • 3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах.
    Модуль присвячений вивченню підсвідомих потреб, розумінню своє неусвідомленою поведінки та неусвідомленої поведінки іншої сторони. А також навичкам асертивної і ненасильницької комунікації.
Курс складається з 3 послідовних модулів,
які можна проходити окремо або як цілісну програму.
  • 1 Модуль - Результативні переговори
    Модуль присвячений напрацюванню впевненості, розумінню себе і опанування результативного проведення переговорів.
  • 2 Модуль - Складні переговори
    Модуль присвячений темам складних переговорів, поведінці під тиском, конфліктам і їх вирішенням, а також уловкам та маніпуляціям.
  • 3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах
    Модуль присвячений вивченню підсвідомих потреб, розумінню своє неусвідомленою поведінки та неусвідомленої поведінки іншої сторони. А також навичкам асертивної і ненасильницької комунікації.
Три модулі, які сформують вашу переговорну майстерність:
1 Модуль - Результативні переговори
Ви навчитесь вести переговори до результату, аргументувати і відстоювати власну позицію.
  • Ключові теми:
    • Гарвардська модель переговорів
    • Психологія особистості і підсвідомі реакції
    • Стилі переговорів і типологія співрозмовників (SPIN, DISC)
    • Довіра, сила, авторитет
    • Аргументація і позиційна стійкість
  • Ключові теми:
    • Поведінка під тиском
    • Конфлікти і способи вирішення
    • Фрейми і контраргументація
    • Маніпуляції і психологічне айкідо
2 Модуль - Складні переговори
Ви зможете спокійно реагувати на тиск, конфлікти і маніпуляції.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах
Ви навчитесь спокійно говорити про важливе, без агресії і без пасивності.
  • Ключові теми:
    • Емоційний інтелект у переговорах
    • Асертивна комунікація
    • Несвідомі потреби і мотивація
    • Емпатія і довіра
Три модулі, які сформують вашу переговорну майстерність:
1 Модуль - Результативні переговори
Ви навчитесь вести переговори до результату, аргументувати і відстоювати власну позицію.
  • Ключові теми:
    • Гарвардська модель переговорів
    • Психологія особистості і підсвідомі реакції
    • Стилі переговорів і типологія співрозмовників (SPIN, DISC)
    • Довіра, сила, авторитет
    • Аргументація і позиційна стійкість
  • Ключові теми:
    • Поведінка під тиском
    • Конфлікти і способи вирішення
    • Фрейми і контраргументація
    • Маніпуляції і психологічне айкідо
2 Модуль - Складні переговори
Ви зможете спокійно реагувати на тиск, конфлікти і маніпуляції.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах
Ви навчитесь спокійно говорити про важливе, без агресії і без пасивності.
  • Ключові теми:
    • Емоційний інтелект у переговорах
    • Асертивна комунікація
    • Несвідомі потреби і мотивація
    • Емпатія і довіра
1 Модуль - Результативні переговори
  • Стилі переговорів, психологія переговорів.
    • Основні стилі переговорів.
    • Переговорні кейси та ігри.
    • Свідомі і підсвідомі реакції, основа особистих реакцій.
    • Дилеми у перемовинах - 5 табу.
  • Впевненість, сила та позиція у переговорах.
    • Особиста впевненість перемовника.
    • Способи підвищення впевненості, приборкання сумнівів та дискомфорту.
    • Визначення позиції. Вирахування альтернатив: BATNA, ZOPA.
    • Альтернативні та суміжні варіанти успіху у переговорах.
    • Принципи чесного розподілу від Ельської бізнес-школи.
    • Принципи торгу та цінності.
  • Процес переговорів
    • SPIN, AIDA, SIMAC.
    • Аргументована позиція і пропозиції.
    • Врахування психотипу співрозмовника при веденні діалогу.
    • Логічне і емоційне переконання.
    • Логічна та емоційна аргументація.
1 Модуль - Результативні переговори
  • Стилі переговорів, психологія переговорів.
    • Основні стилі переговорів.
    • Переговорні кейси та ігри.
    • Свідомі і підсвідомі реакції, основа особистих реакцій.
    • Дилеми у перемовинах - 5 табу.
  • Впевненість, сила та позиція у переговорах.
    • Особиста впевненість перемовника.
    • Способи підвищення впевненості, приборкання сумнівів та дискомфорту.
    • Визначення позиції. Вирахування альтернатив: BATNA, ZOPA.
    • Альтернативні та суміжні варіанти успіху у переговорах.
    • Принципи чесного розподілу від Ельської бізнес-школи.
    • Принципи торгу та цінності.
  • Процес переговорів
    • SPIN, AIDA, SIMAC.
    • Аргументована позиція і пропозиції.
    • Врахування психотипу співрозмовника при веденні діалогу.
    • Логічне і емоційне переконання.
    • Логічна та емоційна аргументація.
2 Модуль - Складні переговори.
  • Складні переговори і переговори під тиском.
    • Варіанти тиску у переговорах
    • Особистісне сприйняття. Тест на поведінку під тиском.
    • Ускладнюючі фактори. Прорахунок поведінки.
    • Заперечення і контраргументація.
  • Конфлікти.
    • Типи конфліктів.
    • Етапи розвитку конфліктів.
    • Способи реакції на конфлікт. Блок-схема.
    • Типи конфліктів та варіанти вирішення/реакції у робочих ситуаціях.
  • Уловки, маніпуляції та нападки.
    • Поведінкові типи нападників.
    • Захист особистих кордонів і захист робочих питань.
    • Основні уловки і нападки.
    • Протидія, психологічне айкідо і нейтралізація нападок.
    • Види маніпуляцій і маніпуляторів.
    • Часті маніпуляції. Павутина маніпуляції.
    • Свідомі і несвідомі маніпуляції.
2 Модуль - Складні переговори.
  • Складні переговори і переговори під тиском.
    • Варіанти тиску у переговорах
    • Особистісне сприйняття. Тест на поведінку під тиском.
    • Ускладнюючі фактори. Прорахунок поведінки.
    • Заперечення і контраргументація.
  • Конфлікти.
    • Типи конфліктів.
    • Етапи розвитку конфліктів.
    • Способи реакції на конфлікт. Блок-схема.
    • Типи конфліктів та варіанти вирішення/реакції у робочих ситуаціях.
  • Уловки, маніпуляції та нападки.
    • Поведінкові типи нападників.
    • Захист особистих кордонів і захист робочих питань.
    • Основні уловки і нападки.
    • Протидія, психологічне айкідо і нейтралізація нападок.
    • Види маніпуляцій і маніпуляторів.
    • Часті маніпуляції. Павутина маніпуляції.
    • Свідомі і несвідомі маніпуляції.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах.
  • Емоційний інтелект.
    • Базові потреби: Афіліація, Визнання, Автономія, Статус, Роль.
    • Несвідомі потреби і прояви.
    • Уважність до слів і підготовка до переговорів.
    • Прояви у розмові, відслідковування і робота з потребами.
  • Асертивна комунікація.
    • Пасивний, агресивний і пасивно-агресивні стилі
    • Бути собою без докорів сумління і напруги
    • Вербальні і невербальні прояви
    • Зворотній зв'язок, робота з критикою
  • Ненасильницька комунікація.
    • Доросла комунікація - дорослий\дорослий.
    • Переформулювання негативу у позитив.
    • Уміння формулювати власні емоції та не трактувати події.
    • Розуміти і визнавати власні потреби, які стоять за емоціями.
    • Прохання і вимоги.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах.
  • Емоційний інтелект.
    • Базові потреби: Афіліація, Визнання, Автономія, Статус, Роль.
    • Несвідомі потреби і прояви.
    • Уважність до слів і підготовка до переговорів.
    • Прояви у розмові, відслідковування і робота з потребами.
  • Асертивна комунікація.
    • Пасивний, агресивний і пасивно-агресивні стилі
    • Бути собою без докорів сумління і напруги
    • Вербальні і невербальні прояви
    • Зворотній зв'язок, робота з критикою
  • Ненасильницька комунікація.
    • Доросла комунікація - дорослий\дорослий.
    • Переформулювання негативу у позитив.
    • Уміння формулювати власні емоції та не трактувати події.
    • Розуміти і визнавати власні потреби, які стоять за емоціями.
    • Прохання і вимоги.
Головні цілі цього курсу:
  • 1. Посилити Вашу впевненість у будь-яких переговорах.
    У різних ситуаціях почувати себе впевнено, розуміти сильні і слабкі сторони, мати альтернативи.
  • 2. Розвинути гнучкість і стратегічне мислення.
    Уміння використовувати різні підходи і прийоми для досягнення мети.
  • 3. Навчитись відстоювати позицію без конфлікту.
    Відстоювати як свої ідеї, проекти і думки, так і ціну. Захищати особисті і робочі кордони.
  • 4. Протистояти тиску і маніпуляціям.
    Не піддаватись тиску, зберігати спокій. Обирати ефеективні стратегії у конфліктах і конфронтаціях.
  • 5. Глибше розуміти себе та мотиви інших.
    Розуміння моделей, установок і алгоритмів. А також підсвідомих реакцій, емоцій та потреб.
  • 6. Знизити рівень напруги у комунікаціях.
    Не витрачати сили на зайву напругу і непорозуміння.
Головні цілі цього курсу:
  • 1. Посилити Вашу впевненість у будь-яких переговорах.
    У різних ситуаціях почувати себе впевнено, розуміти сильні і слабкі сторони, мати альтернативи.
  • 2. Розвинути гнучкість і стратегічне мислення.
    Уміння використовувати різні підходи і прийоми для досягнення мети.
  • 3. Навчитись відстоювати позицію без конфлікту.
    Відстоювати як свої ідеї, проекти і думки, так і ціну. Захищати особисті і робочі кордони.
  • 4. Протистояти тиску і маніпуляціям.
    Не піддаватись тиску, зберігати спокій. Обирати ефеективні стратегії у конфліктах і конфронтаціях.
  • 5. Глибше розуміти себе та мотиви інших.
    Розуміння моделей, установок і алгоритмів. А також підсвідомих реакцій, емоцій та потреб.
  • 6. Знизити рівень напруги у комунікаціях.
    Не витрачати сили на зайву напругу і непорозуміння.
Тренери курсу:
Олександр Якименко
Тренер структурності і переконливості, засновник школи.
Тренер European Business Association.
Дипломований психолог, коуч, тренер.
"Працювати над собою, покращувати навички та стати людиною, яку слухають та до якої прислухаються - це єдиний варіант у який варто вкладати зусилля."
Психолог та військовий психолог (КНУ ім. Т. Шевченка).

Пройшов шлях від менеджера з продажів до керівника групи навчання великого національного банку (СКМ)

15 років тренерського досвіду, 13 років ведення власної справи.

Його публікували у Forbes, Rabota.ua, HR-magazine, Фармацевт, Кадровик та ін. Автор книги "Переконливий оратор".

Серед його клієнтів: НБУ, АрселорМіталл, ОЛХ, Genesis, Ciklum та інші.
Сертифікований бізнес-тренер, бізнес-коуч.

Почав кар'єру з менеджера з продажу та дійшов до свого торгового бізнесу.

Знайшов своє покликання у тренерстві. Почавши з тренера із продажу, за рік став керівником навчання великого Українського банку (СКМ).

Навчався у Майлза Дауні (творець бізнес-коучінга), Радислава Гандапаса, Лізи Нікольс, Міжнародний інститут бізнесу (Берлін) та ін.
Допомогає трансформаціям особистості
Психолог та військовий психолог (КНУ ім. Т. Шевченка).

Пройшов шлях від менеджера з продажів до керівника групи навчання великого національного банку (СКМ)

15 років тренерського досвіду, 13 років ведення власної справи.

Його публікували у Forbes, Rabota.ua, HR-magazine, Фармацевт, Кадровик та ін. Автор книги "Переконливий оратор".

Серед його клієнтів: НБУ, АрселорМіталл, ОЛХ, Genesis, Ciklum та інші.
Інга Кирилюк
Бізнес тренер, коуч з розвитку голосу.
"Голос це дзеркало вашої душі. У ньому відбивається все - ваші страхи і ваша впевненість, ваші емоції та ваші переживання."
Більше 17 років практика викладання

14 років проведення бізнес тренінгів

Більше 300 корпоративних клієнтів

Автор навчальної гри Великий Оратор, що увійшла у Книгу рекордів України.

Автор книги "Інтелектуальне звучання у житті та бізнесі".

Нагороджена всеукраїнською програмою Золотий Фонд Нації України.
Допомагає зробити ваш голос вашою візитною карточкою.
Сертифікований бізнес-тренер, бізнес-коуч.

Вже базову освіту обрала професійну роботу із голосом – у Київській національна академія України ім. П.І. Чайковського, Школі італійського вокалу, Школі постановки мови, вокалу та вокалотерапії (США, Китай).

Додатково навчалася у Майлза Дауні (творець бізнес-коучінга), Радислава Гандапаса, Лізи Нікольс та ін.
Нас обрали для навчання:
Ви можете почати з першого модуля,
щоб переконатись в ефективності курсу:
1 Модуль
  • Початок 27 жовтня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 3 тижні. 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
2 Модуль
  • Початок 8 грудня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
3 Модуль
  • Початок 20 січня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Вт, Чт з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
Умови оплати участі:

Ви можете забронювати місце на курсі сплативши аванс 1000 грн.

При оплаті 3 Модулів навчання ціна 18000 грн 15 000 грн.

Можливі варіанти для сплати: карта (WayforPay) або рахунок-фактура (3 група).
Як проходить курс:
  • 1. Теорія - прийоми і техніки
    Cучасні техніки, інструменти та кейси
  • 2. Практика - кейси
    Реальні переговори у групах із зворотним зв’язком
  • 3. Зворотній зв'язок і рефлексія
    Аналіз моделей поведінки та патернів
Ви можете почати з першого модуля, щоб переконатись в ефективності курсу:
1 Модуль
  • Початок 27 жовтня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
2 Модуль
  • Початок 8 грудня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
3 Модуль
  • Початок 20 січня
  • Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
  • 6 занять - Вт, Чт з 19 до 21
  • Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів
6000 грн
Зареєструватись
Умови оплати участі:

Ви можете забронювати місце на курсі сплативши аванс 1000 грн.

При оплаті 3 Модулів навчання ціна 18000 грн 15 000 грн.

Можливі варіанти для сплати: карта (WayforPay) або рахунок-фактура (3 група).
Як проходить курс:
  • 1. Теорія - прийоми і техніки
    Cучасні техніки, інструменти та кейси
  • 2. Практика - кейси
    Реальні переговори у групах із зворотним зв’язком
  • 3. Зворотній зв'язок і рефлексія
    Аналіз моделей поведінки та патернів
Переговори
Реєструйтесь на курс
Навчання відбувається за адресою вул. Хрещатик, 15.
Комфортний зал, кава-паузи з смачними смаколиками.

За 3 хвилини від М "Хрещатик" та М "Майдан Незалежності".

Ви можете почати з першого модуля, щоб переконатись в ефективності курсу: