Навчіться домовлятись впевнено, досягати результатів і зберігати спокій навіть у найскладніших переговорах
Початок 27 жовтня
Коли переговори переходять у тиск або конфлікт, більшість людей:
Втрачають впевненість
Здаються під тиском
Поступаються позиціями
Реагують емоційно або ведуться на маніпуляції
Коли переговори переходять у тиск або конфлікт, більшість людей:
Втрачають впевненість
Здаються під тиском
Поступаються позиціями
Реагують емоційно або ведуться на маніпуляції
Цей курс допоможе вам повернути контроль, спокій і результат.
Цей курс допоможе вам повернути контроль, спокій і результат.
Після курсу ви зможете:
Домовлятись на найвигідніших для себе умовах
Доводити переговори до конкретного результату
Знаходити підходи до різних людей
Розуміти свої реакції й керувати ними
Зберігати спокій у конфліктних ситуаціях
Розуміти підсвідомі потреби інших
Будувати стосунки без агресії і пасивності
Бути гнучкими, впевненими та емоційно стабільними
Після курсу ви зможете:
Домовлятись на вигідних для себе умовах
Доводити переговори до конкретного результату
Знаходити підходи до різних людей
Розуміти свої реакції й керувати ними
Зберігати спокій у конфліктних ситуаціях
Розуміти підсвідомі потреби інших
Будувати стосунки без агресії і пасивності
Бути гнучкими, впевненими та емоційно стабільними
Для кого цей курс:
Для кого цей курс буде особливо корисним
Керівники
Щоб покращити переговори з клієнтами й командою, зменшити напругу та підвищити ефективність.
Підприємці та консультанти
Щоб покращити результати переговорів і знизити рівень стресу у спілкуванні.
Спеціалісти
Які прагнуть підвищити свій професійний рівень і впевнено відстоювати позицію на роботі.
Для людей
Які прагнуть зменшити напругу і знизити стрес у переговорах і робочих комунікація
Курс складається з 3 послідовних модулів, які можна проходити окремо або як цілісну програму.
1 Модуль - Результативні переговори
Модуль присвячений напрацюванню впевненості, розумінню себе і опанування результативного проведення переговорів.
2 Модуль - Складні переговори
Модуль присвячений темам складних переговорів, поведінці під тиском, конфліктам і їх вирішенням, а також уловкам та маніпуляціям.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах.
Модуль присвячений вивченню підсвідомих потреб, розумінню своє неусвідомленою поведінки та неусвідомленої поведінки іншої сторони. А також навичкам асертивної і ненасильницької комунікації.
Курс складається з 3 послідовних модулів, які можна проходити окремо або як цілісну програму.
1 Модуль - Результативні переговори
Модуль присвячений напрацюванню впевненості, розумінню себе і опанування результативного проведення переговорів.
2 Модуль - Складні переговори
Модуль присвячений темам складних переговорів, поведінці під тиском, конфліктам і їх вирішенням, а також уловкам та маніпуляціям.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах
Модуль присвячений вивченню підсвідомих потреб, розумінню своє неусвідомленою поведінки та неусвідомленої поведінки іншої сторони. А також навичкам асертивної і ненасильницької комунікації.
Три модулі, які сформують вашу переговорну майстерність:
1 Модуль - Результативні переговори
Ви навчитесь вести переговори до результату, аргументувати і відстоювати власну позицію.
Ключові теми:
Гарвардська модель переговорів
Психологія особистості і підсвідомі реакції
Стилі переговорів і типологія співрозмовників (SPIN, DISC)
Довіра, сила, авторитет
Аргументація і позиційна стійкість
Ключові теми:
Поведінка під тиском
Конфлікти і способи вирішення
Фрейми і контраргументація
Маніпуляції і психологічне айкідо
2 Модуль - Складні переговори
Ви зможете спокійно реагувати на тиск, конфлікти і маніпуляції.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах
Ви навчитесь спокійно говорити про важливе, без агресії і без пасивності.
Ключові теми:
Емоційний інтелект у переговорах
Асертивна комунікація
Несвідомі потреби і мотивація
Емпатія і довіра
Три модулі, які сформують вашу переговорну майстерність:
1 Модуль - Результативні переговори
Ви навчитесь вести переговори до результату, аргументувати і відстоювати власну позицію.
Ключові теми:
Гарвардська модель переговорів
Психологія особистості і підсвідомі реакції
Стилі переговорів і типологія співрозмовників (SPIN, DISC)
Довіра, сила, авторитет
Аргументація і позиційна стійкість
Ключові теми:
Поведінка під тиском
Конфлікти і способи вирішення
Фрейми і контраргументація
Маніпуляції і психологічне айкідо
2 Модуль - Складні переговори
Ви зможете спокійно реагувати на тиск, конфлікти і маніпуляції.
3 Модуль - Емоційний інтелект у переговорах
Ви навчитесь спокійно говорити про важливе, без агресії і без пасивності.
Ключові теми:
Емоційний інтелект у переговорах
Асертивна комунікація
Несвідомі потреби і мотивація
Емпатія і довіра
1 Модуль - Результативні переговори
Стилі переговорів, психологія переговорів.
Основні стилі переговорів.
Переговорні кейси та ігри.
Свідомі і підсвідомі реакції, основа особистих реакцій.
Дилеми у перемовинах - 5 табу.
Впевненість, сила та позиція у переговорах.
Особиста впевненість перемовника.
Способи підвищення впевненості, приборкання сумнівів та дискомфорту.
Визначення позиції. Вирахування альтернатив: BATNA, ZOPA.
Альтернативні та суміжні варіанти успіху у переговорах.
Принципи чесного розподілу від Ельської бізнес-школи.
Принципи торгу та цінності.
Процес переговорів
SPIN, AIDA, SIMAC.
Аргументована позиція і пропозиції.
Врахування психотипу співрозмовника при веденні діалогу.
Логічне і емоційне переконання.
Логічна та емоційна аргументація.
1 Модуль - Результативні переговори
Стилі переговорів, психологія переговорів.
Основні стилі переговорів.
Переговорні кейси та ігри.
Свідомі і підсвідомі реакції, основа особистих реакцій.
Дилеми у перемовинах - 5 табу.
Впевненість, сила та позиція у переговорах.
Особиста впевненість перемовника.
Способи підвищення впевненості, приборкання сумнівів та дискомфорту.
Визначення позиції. Вирахування альтернатив: BATNA, ZOPA.
Альтернативні та суміжні варіанти успіху у переговорах.
Принципи чесного розподілу від Ельської бізнес-школи.
Принципи торгу та цінності.
Процес переговорів
SPIN, AIDA, SIMAC.
Аргументована позиція і пропозиції.
Врахування психотипу співрозмовника при веденні діалогу.
Логічне і емоційне переконання.
Логічна та емоційна аргументація.
2 Модуль - Складні переговори.
Складні переговори і переговори під тиском.
Варіанти тиску у переговорах
Особистісне сприйняття. Тест на поведінку під тиском.
Ускладнюючі фактори. Прорахунок поведінки.
Заперечення і контраргументація.
Конфлікти.
Типи конфліктів.
Етапи розвитку конфліктів.
Способи реакції на конфлікт. Блок-схема.
Типи конфліктів та варіанти вирішення/реакції у робочих ситуаціях.
Уловки, маніпуляції та нападки.
Поведінкові типи нападників.
Захист особистих кордонів і захист робочих питань.
Основні уловки і нападки.
Протидія, психологічне айкідо і нейтралізація нападок.
Види маніпуляцій і маніпуляторів.
Часті маніпуляції. Павутина маніпуляції.
Свідомі і несвідомі маніпуляції.
2 Модуль - Складні переговори.
Складні переговори і переговори під тиском.
Варіанти тиску у переговорах
Особистісне сприйняття. Тест на поведінку під тиском.
Ускладнюючі фактори. Прорахунок поведінки.
Заперечення і контраргументація.
Конфлікти.
Типи конфліктів.
Етапи розвитку конфліктів.
Способи реакції на конфлікт. Блок-схема.
Типи конфліктів та варіанти вирішення/реакції у робочих ситуаціях.
Уловки, маніпуляції та нападки.
Поведінкові типи нападників.
Захист особистих кордонів і захист робочих питань.
Основні уловки і нападки.
Протидія, психологічне айкідо і нейтралізація нападок.
Прояви у розмові, відслідковування і робота з потребами.
Асертивна комунікація.
Пасивний, агресивний і пасивно-агресивні стилі
Бути собою без докорів сумління і напруги
Вербальні і невербальні прояви
Зворотній зв'язок, робота з критикою
Ненасильницька комунікація.
Доросла комунікація - дорослий\дорослий.
Переформулювання негативу у позитив.
Уміння формулювати власні емоції та не трактувати події.
Розуміти і визнавати власні потреби, які стоять за емоціями.
Прохання і вимоги.
Головні цілі цього курсу:
1. Посилити Вашу впевненість у будь-яких переговорах.
У різних ситуаціях почувати себе впевнено, розуміти сильні і слабкі сторони, мати альтернативи.
2. Розвинути гнучкість і стратегічне мислення.
Уміння використовувати різні підходи і прийоми для досягнення мети.
3. Навчитись відстоювати позицію без конфлікту.
Відстоювати як свої ідеї, проекти і думки, так і ціну. Захищати особисті і робочі кордони.
4. Протистояти тиску і маніпуляціям.
Не піддаватись тиску, зберігати спокій. Обирати ефеективні стратегії у конфліктах і конфронтаціях.
5. Глибше розуміти себе та мотиви інших.
Розуміння моделей, установок і алгоритмів. А також підсвідомих реакцій, емоцій та потреб.
6. Знизити рівень напруги у комунікаціях.
Не витрачати сили на зайву напругу і непорозуміння.
Головні цілі цього курсу:
1. Посилити Вашу впевненість у будь-яких переговорах.
У різних ситуаціях почувати себе впевнено, розуміти сильні і слабкі сторони, мати альтернативи.
2. Розвинути гнучкість і стратегічне мислення.
Уміння використовувати різні підходи і прийоми для досягнення мети.
3. Навчитись відстоювати позицію без конфлікту.
Відстоювати як свої ідеї, проекти і думки, так і ціну. Захищати особисті і робочі кордони.
4. Протистояти тиску і маніпуляціям.
Не піддаватись тиску, зберігати спокій. Обирати ефеективні стратегії у конфліктах і конфронтаціях.
5. Глибше розуміти себе та мотиви інших.
Розуміння моделей, установок і алгоритмів. А також підсвідомих реакцій, емоцій та потреб.
6. Знизити рівень напруги у комунікаціях.
Не витрачати сили на зайву напругу і непорозуміння.
Олександр, Інга, дуже дякую за цінну і практичну для використання в роботі інформацію. Але особливо дякую за вашу енергетику, бажання підтримати, поділитися досвідом і неімовірний позитив. Бажаю, щоб про вас дізнавалось все більше людей, яким потрібно знання і досвід в презентувані своїх ідей і проектів.
Кошулько Ірина
Керуючий партнер Стрімлайн Украина
Працюють професіонали. Ємно, динамічно, доступно! Тісне переплетення з практикою! Відчувається результат.
Качановська Вікторія
ТОВ "Тека Україна" - керівник відділу продажу
Класна робота! Конкретика та практика. Те, що потрібне для швидкого результату. Багато інструментів, які взяв собі. Я вдячний, дякую Інзі та Олександру.
Іллєнко Ярослав
Заступник директора, івент. локація «Місце сили»
Дуже задоволена тим, що пройшла цей курс. Величезна подяка за знання та вміння ними користуватися! Стала на кілька рівнів вищою у спілкуванні.
Виноградова Анастасія
VictoryCarpets, виконавчий директор
Завдяки проходженню цього курсу я справді зміг підвищити свій рівень, що позитивно позначилося на моїй професійній кар'єрі та в особистому житті!
Кот Вадим
Мобокс, CEO
Тренери курсу:
Олександр Якименко
Тренер структурності і переконливості, засновник школи. Тренер European Business Association. Дипломований психолог, коуч, тренер.
"Працювати над собою, покращувати навички та стати людиною, яку слухають та до якої прислухаються - це єдиний варіант у який варто вкладати зусилля."
Психолог та військовий психолог (КНУ ім. Т. Шевченка).
Пройшов шлях від менеджера з продажів до керівника групи навчання великого національного банку (СКМ)
15 років тренерського досвіду, 13 років ведення власної справи.
Його публікували у Forbes, Rabota.ua, HR-magazine, Фармацевт, Кадровик та ін. Автор книги "Переконливий оратор".
Серед його клієнтів: НБУ, АрселорМіталл, ОЛХ, Genesis, Ciklum та інші.
Сертифікований бізнес-тренер, бізнес-коуч.
Почав кар'єру з менеджера з продажу та дійшов до свого торгового бізнесу.
Знайшов своє покликання у тренерстві. Почавши з тренера із продажу, за рік став керівником навчання великого Українського банку (СКМ).
Навчався у Майлза Дауні (творець бізнес-коучінга), Радислава Гандапаса, Лізи Нікольс, Міжнародний інститут бізнесу (Берлін) та ін.
Допомогає трансформаціям особистості
Психолог та військовий психолог (КНУ ім. Т. Шевченка).
Пройшов шлях від менеджера з продажів до керівника групи навчання великого національного банку (СКМ)
15 років тренерського досвіду, 13 років ведення власної справи.
Його публікували у Forbes, Rabota.ua, HR-magazine, Фармацевт, Кадровик та ін. Автор книги "Переконливий оратор".
Серед його клієнтів: НБУ, АрселорМіталл, ОЛХ, Genesis, Ciklum та інші.
Інга Кирилюк
Бізнес тренер, коуч з розвитку голосу.
"Голос це дзеркало вашої душі. У ньому відбивається все - ваші страхи і ваша впевненість, ваші емоції та ваші переживання."
Більше 17 років практика викладання
14 років проведення бізнес тренінгів
Більше 300 корпоративних клієнтів
Автор навчальної гри Великий Оратор, що увійшла у Книгу рекордів України.
Автор книги "Інтелектуальне звучання у житті та бізнесі".
Нагороджена всеукраїнською програмою Золотий Фонд Нації України.
Допомагає зробити ваш голос вашою візитною карточкою.
Сертифікований бізнес-тренер, бізнес-коуч.
Вже базову освіту обрала професійну роботу із голосом – у Київській національна академія України ім. П.І. Чайковського, Школі італійського вокалу, Школі постановки мови, вокалу та вокалотерапії (США, Китай).
Додатково навчалася у Майлза Дауні (творець бізнес-коучінга), Радислава Гандапаса, Лізи Нікольс та ін.
Нас обрали для навчання:
Ви можете почати з першого модуля, щоб переконатись в ефективності курсу:
1 Модуль
Початок 27 жовтня
Місце проведення - вул. Хрещатик, 15 (Пасаж)
3 тижні. 6 занять - Пн, Ср з 19 до 21
Робочі матеріали до курсу, кава-паузи, відео-записи кейсів/переговорів